woensdag 11 november 2015

Aangenaam!

Dag lezers!

Voor de vakantie namen de leerlingen afscheid van Thanne. We kijken vol spanning uit naar de komst van haar baby! We houden jullie zeker op de hoogte...

Sinds maandag neem ik het kraaiennest onder mijn vleugels en graag stel ik mij kort voor. Mijn naam is Els. Als sociaal-cultureel werker ging ik eerder aan de slag op de jeugddienst in Eeklo, bij MOS (Milieuzorg op School) en Graffiti vzw. Tot ik het steeds meer voelde kriebelen om me dagelijks onder te dompelen in de leefwereld van kinderen. Ik besloot lager onderwijs bij te studeren. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb nog geen seconde spijt gehad van de examenstress die ik in deze periode weer moest ondergaan :-). Zit je met vragen of opmerkingen of ben je gewoon nieuwsgierig: spring gerust binnen in onze leefgroep. Altijd welkom!

Deze week staan er nog een paar speciale activiteiten op het programma:

Donderdag 12 november: 'Tocht', theater in Cultuurcentrum Evergem.
Meebrengen: buspas en lunchpakket (want we moeten voor 12u de bus al op).
We zijn rond 16u terug.

's Avonds is er boekenbeurs in de buurtloods. Iedereen is welkom!

Vrijdag 13 november: bezoek Atheneum Wispelberg (enkel voor het 6e!)
Meebrengen: buspas
We vertrekken om 8u15.

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten